2022 הולכת להיות מהירה במיוחד – הרכבים המהירים לשנת 2022

בשנת 2022, המכוניות שיהיו המהירות ביותר בשוק עשויות להיות שונות מאוד מאלו של היום. רכבים חשמליים והיברידיים צפויים לשלוט במהירויות הגבוהות, כאשר יצרנים רבים משקיעים רבות בתחום זה. להלן כמה מהמכוניות שצפויות להיות המהירות ביותר ב-2022:

1. טסלה דגם S PLAID

ה-Tesla Model S Plaid צפויה להיות אחת מהמכוניות המהירות בשוק בשנת 2022. מדובר בכלי רכב חשמלי אשר אמור להיות בעל טווח של למעלה מ-500 מיילים. כמו כן, נאמר כי המכונית מסוגלת להאיץ מ-0-100 קמ"ש תוך פחות מ-2 שניות.

2. Rimac C_Two

Rimac C_Two היא עוד מכונית חשמלית שצפויה להיות מהירה מאוד בשנת 2022. יש לה טווח של למעלה מ-400 מיילים והיא יכולה להאיץ מ-0-100 קמ"ש תוך פחות מ-2 שניות.

3. קוניגסג גמרה

ה-Koenigsegg Gemera היא מכונית היברידית שאומרים שהיא מסוגלת להגיע למהירויות של מעל 250 קמ"ש. היא גם יכולה להאיץ מ-0-100 קמ"ש תוך פחות מ-2 שניות.

4. לוטוס אוויג'ה

Lotus Evija היא עוד מכונית חשמלית שצפויה להיות מהירה מאוד בשנת 2022. יש לה טווח של למעלה מ-200 מיילים והיא יכולה להאיץ מ-0-100 קמ"ש בפחות מ-2 שניות.

5. אסטון מרטין ולקירי

אסטון מרטין ולקירי היא מכונית היברידית שאמורות להיות מסוגלת להגיע למהירויות של מעל 250 קמ"ש. היא גם יכולה להאיץ מ-0-100 קמ"ש תוך פחות מ-2 שניות.

לסיכום

אלו הן רק חלק מהמכוניות המהירות ביותר שצפויות לצאת לשוק בשנת 2022. עם התקדמות הטכנולוגיה, סביר להניח שיהיו זמינות מכוניות מהירות עוד יותר ככל שהשנים יתקדמו,

בגלל שמהירות היא אחת מהאיכויות הכי נחשבות בתחום הרכבים. לכן, חברות שונות עושות כל מה שהן יכולות על מנת להפוך את המכוניות שלהן לחזקות יותר, טובות יותר, ויותר ספורטיביות.

אז אם אתם אוהבים רכבים מהסוג הזה, יש למה לצפות, זה בטוח, גם בתחום סוגי הרכבים וגם בזמינות שלהם בארץ. תוכלו לבדוק עוד על זמינות של רכבי ספורט יוקרתיים וגם באופן כללי לקרוא ולהתעדכן על יצרנים חדשים שנכנסים לשוק הישראלי וגורמים לשפע של רכבי ספורט חדשים ומדהימים, הכל באתר https://new-car-lease.co.il/

אולי יעניין אותך גם

קיה פיקנטו
בלוג
קיה פיקנטו – המכונית העירונית המושלמת

קיה פיקנטו מגיעה גם עם מגוון תכונות שהופכות אותה לנוחה ופרקטית, כמו מיזוג אוויר, קישוריות בלוטות' וחללי פנים מרווחים. אם אתם מחפשים מכונית עירונית נוחה ופרקטית, קיה פיקנטו היא אופציה מצוינת.

קרא עוד »