כל הדרכים לקנות רכב חדש במינימום ריבית

ישראלים רבים חולמים על רכישת רכב חדש בכדי לשדרג את חווית הנסיעה שלהם וליהנות מההתקדמות בשוק הרכבים. קנייה של רכב חדש היא לרוב יקרה יחסית ולכן קונים רבים לוקחים הלוואות לשם רכישה כזאת. בכתבה נדבר על שיטות שונות לקניית רכב ועל הדרך לעשות זאת במינימום ריבית.

קניית רכב חדש, למי זה מתאים?

קניית רכב חדש או רכב 0 ק"מ כמו שאתם יכולים לראות באתר ניו קאר ליס היא שאיפה של ישראלים רבים. לפני קניית רכב חדש, יש להבין שאחד הדברים החשובים ביותר במחירו של הרכב הוא הפחת. פחת הוא ירידת הערך של הרכב מרגע הקנייה ועד למכירה. רכבים חדשים חווים את ירידת הערך החדה ביותר מכל סוגי הרכבים. בשנים הראשונות של רכב חדש הוא יאבד בין 30% ל-50% מערכו בשל מספר סיבות שונות. לכן, אם אין לכם צורך ברכב חדש מהחברה, אולי כדאי שתשקלו לקנות רכב יד שנייה.

קנייה של רכב בתשלום אחד, אפס אחוז ריבית

אם בכל זאת החלטתם לקנות רכב חדש, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בתשלום אחד. עצה זאת היא אולי קצת מובנת מאליה, אבל היא חשובה מאוד לאנשים ששוקלים לקחת הלוואה לרכב חדש, בעוד שיש להם חסכונות שבהם הם לא משתמשים. קנייה של רכב בתשלום אחד כוללת אפס אחוז ריבית בדיוק. לכן, אם יש לכם חסכונות שבהם אתם יכולים להשתמש בכדי לקנות את הרכב, כדאי לכם להשתמש בהם ולא לקחת הלוואה.

משכון של הרכב החדש לטובת ההלוואה

אם אין באפשרותכם לשלם את מחירו של הרכב בתשלום אחד, תוכלו לפנות לגופים פיננסיים שונים לשם פתרון מימון רכב. במקרים מסוימים אפשר לקבל מימון מלא לרכב ובמקרים אחרים רק מימון חלקי. אם אתם קונים רכב 0 קמ, אתם יכולים גם למשכן אותו לטובת קבלת הלוואה. ישנם גופים פיננסיים שמוכנים לקבל את הרכב כערבון להלוואה שנלקחה בגינו. ערבון זה מוריד את גובה הריבית על ההלוואה במידת מה. חשוב לשים לב שלעיתים קרובות אפשר גם לקבל מימון מגופים אחרים בתנאים טובים יותר, למרות שאין בהלוואות שהם מציעים אפשרות לשים את הרכב כעירבון.

הלוואה מגופים פיננסים שונים

ישנם גופים פיננסיים רבים שמציעים הלוואות לקניית רכב חדש. גופים אלה הם בנקים, חברות אשראי וגם חברות היבוא של הרכבים בעצמן. חשוב מאוד לבצע השוואת מחירים יסודית בכדי למצוא את תוכנית ההלוואה עם התנאים הנוחים ביותר.

לעוד מידע על קניית רכב חדש כנסו לכתובת https://new-car-lease.co.il/%D7%99%D7%A6%D7%A8%D7%A0%D7%99%D7%9D/

אולי יעניין אותך גם

קיה פיקנטו
בלוג
קיה פיקנטו – המכונית העירונית המושלמת

קיה פיקנטו מגיעה גם עם מגוון תכונות שהופכות אותה לנוחה ופרקטית, כמו מיזוג אוויר, קישוריות בלוטות' וחללי פנים מרווחים. אם אתם מחפשים מכונית עירונית נוחה ופרקטית, קיה פיקנטו היא אופציה מצוינת.

קרא עוד »