קיה פיקנטו – המכונית העירונית המושלמת

קיה פיקנטו היא מכונית עירונית מסוגננת ובמחיר ללא תחרות, המושלמת להתניידות בעיר.

עם הגודל הקומפקטי שלה, הפיקנטו קלה לחנייה ולתמרון במקומות צרים, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור אזורים עירוניים עמוסים כמו תל אביב.

קיה פיקנטו מגיעה גם עם מגוון תכונות שהופכות אותה לנוחה ופרקטית, כמו מיזוג אוויר, קישוריות בלוטות' וחללי פנים מרווחים. אם אתם מחפשים מכונית עירונית נוחה ופרקטית, קיה פיקנטו היא אופציה מצוינת.

קיה פיקנטו – אילו טכנולוגיות?

קיה פיקנטו מגיעה עם מגוון תכונות שהופכות אותה לנוחה ופרקטית, כמו מיזוג אוויר, קישוריות בלוטות' וחללי פנים מרווחים. אם אתם מחפשים מכונית עירונית נוחה ופרקטית, קיה פיקנטו היא אופציה מצוינת. חלק מתכונות הטכנולוגיה הזמינות כוללות:

– מצלמת רוורס

– בקרת שיוט

– ניווט לווייני

– מסך מגע בגודל 7 אינץ'

– רדיו DAB

– תאימות ל-Android Auto™ ו- Apple CarPlay™.

קיה פיקנטו – תכונות בטיחות

קיה פיקנטו מגיעה עם מגוון תכונות בטיחות המסייעות להגן עליכם ועל הנוסעים שלכם על הכביש. אלו כוללים:

– כריות אוויר קדמיות כפולות

– כריות אוויר צד

– כריות אוויר של וילון

– בלמי ABS עם מערכת סיוע בלימה (BAS)

– בקרת יציבות אלקטרונית (ESC)

– עוגני מושב ילדים מסוג ISOFIX.

קיה פיקנטו – מנוע וביצועים

קיה פיקנטו זמינה עם בחירה בין שני מנועים: מנוע 1.0 ליטר בנזין או מנוע 1.2 ליטר בנזין. שני המנועים חזקים ויעילים, ומציעים ביצועים מצוינים. מנוע ה-1.0 ליטר זמין עם תיבת 5 הילוכים ידנית או תיבת 4 הילוכים אוטומטית, בעוד שמנוע ה-1.2 ליטר זמין רק עם תיבת 4 הילוכים אוטומטית.

קיה פיקנטו – חסכון בדלק

קיה פיקנטו היא מכונית עירונית יעילה מאוד, עם נתוני צריכת דלק של עד 4.9 ליטר/100 ק"מ למנוע ה-1.0 ליטר בנזין ו-5.5 ליטר/100 ק"מ למנוע ה-1.2 ליטר בנזין.

קיה פיקנטו – מידות

קיה פיקנטו היא מכונית עירונית קומפקטית, עם מידות של 3,595 מ"מ אורך, 1,595 מ"מ רוחב וגובה של 1,495 מ"מ. יש לו בסיס גלגלים של 2,400 מ"מ ומשקל עצמי של 965 ק"ג.

קיה פיקנטו – מרווח קרקע

לקיה פיקנטו מרווח קרקע של 150 מ"מ.

לסיכום

אם אתם מחפשים מכונית קטנה, חסכונית, וסופר יעילה בסביבות עירוניות, הפיקנטו צריכה להיות אחת מהאפשרויות שקילה שלכם. אם אתם מעוניים לקנות רכב במימון קיה מאוד פופולרית בסוכנויות הרכב השונות שמתמחות במסלולי מימון.

אולי יעניין אותך גם