קיצר טרייד אין רכב יכול לחסוך לכם כסף ברכישה הבאה שלכם?

טרייד אין הוא סוג של עסקה המאפשרת לכם לבצע טרייד של רכב ישן תמורת רכב חדש. זו יכולה להיות דרך מצוינת לחסוך כסף ברכישת הרכב הבא שלכם, אבל אתם צריך לדעת את הפרטים הקטנים לפני שאתם מחליט לעשות זאת.

טרייד-אין מוצע בדרך כלל על ידי סוכנויות כאשר הם רוצים לפנות את המלאי עבור מוצרים חדשים. הם מציעים הנחות על רכישת רכבים חדשים בתמורה לרכב הישן שלכם ואז מוכרים אותו במקומכם. לפעמים הם אפילו יציעו יותר ממה שהרכב הישן שלכם שווה, אבל זה נדיר יותר.

ישנם שני סוגים לבדוק ערך טרייד אין רכב : פיזית בסוכנות, ובאינטרנט. בשני דרכים אלו תוכלו לבדוק במהרה כמה שווה הרכב הישן שלכם, על פי נתונים שונים של הרכב

היתרונות של טרייד-אין בסוכנות הרכב כוללים את לשאת ולתת מול הסוכנות בערך טרייד הרכב שלכם. היתרונות באינטרנט, זה שאפשר לעשות את זה מהר, תוך כדי שאתם בבית, וגם לבחון טרייד אין בסוכנויות שונות באתרים שונים

איך לדעת מתי זה הזמן המתאים בשבילכם לעשות טרייד אין לרכב שלכם?

כאמור, ישנן סיבות רבות לבצע טרייד אין רכב. אם אתם רוצים לקנות רכב חדש, אתם צריכים קודם כל למכור את הרכב הישן שלכם. אתם יכולים גם להחליף את הרכב שלכם אם הוא יקר מדי לתחזוקה, או אם לא כדאי לתקן אותו יותר. בכל המקרים האלו, טרייד אין רכב מאפשר לכם "להיפטר" מהרכב הישן תוך כדי שאתם קונים רכב חדש, שאתם באמת רוצים.

כמה באמת אפשר לחסוך בטרייד אין?

ערך הטרייד-אין הממוצע של רכב מחושב על ידי משתנים שונים, כמו קילומטראז, גיל הרכב, מצב הרכב וכו'. אבל במקרים רבים מנסים להצמד למדד של ערך הרכב, כמו מחירון הרכב של יד 2 שנחשב אמין. אבל מעבר למחירון, תמיד אפשר לעשות משא ומתן ולהרוויח מהרכב הישן שלכם יותר, וזאת הסיבה שכדאי לבחור סוכנות רכב שמבינה בטרייד אין ויכולה להציע לכם את העסקה הטובה ביותר, שבעיקר תשתלם לכם, גם למכור את הרכב הישן וגם לקנות רכב חדש מהניילונים.

אולי יעניין אותך גם

קיה פיקנטו
בלוג
קיה פיקנטו – המכונית העירונית המושלמת

קיה פיקנטו מגיעה גם עם מגוון תכונות שהופכות אותה לנוחה ופרקטית, כמו מיזוג אוויר, קישוריות בלוטות' וחללי פנים מרווחים. אם אתם מחפשים מכונית עירונית נוחה ופרקטית, קיה פיקנטו היא אופציה מצוינת.

קרא עוד »