ביקורת אישית על מאזדה 2

מאזדה 2 היא מכונית סופר פופולרית בישראל, בקרב צעירים ומבוגרים כאחד, בקרב כל מי שמחפש רכב קומפקטי אבל עם מספיק מקום על מנת לשמוע רכב משפחה מעולה.

בכל הנוגע למכוניות קומפקטיות, זו בהחלט אחת האפשרויות הטובות ביותר הקיימות בשוק. מאזדה עשתה כל שביכולתה כדי להפוך את ה- מאזדה 2 למכונית זריזה, מהנה, חסכונית ואיכותית.

המכונית קטנה, אבל לא קטנה מדי שאתם מרגישים שאתם נוהגים במכונית שקטנה למידותיכם.

בנוסף, ההיגוי מאוד יציב, ולמאזדה 2 תאוצה טובה מאוד עבור רכב עם מנוע יחסית קטן.

חווית נהיגה

האחיזת כביש של המאזדה 2 מעולה! מורגש שבפניות חדות המכונית נשארת יציבה על הכביש, ממש הדוקה, מגיבה, ומשרה ביטחון בכל מה ש"מפתיע" אותנו בנסיעות היומיומיות בכבישים עירוניים.

פנים הרכב

פנים הרכב נעים, מודרני, טכנולוגי. העיצוב הפנימי אינו מוקף בפלסטיק קשיח כמו מכוניות קומפקטיות רבות אחרות – אפילו מותגי יוקרה. יש גם הרבה מרחב פנימי, למשל, אני בגובה 1.80 בערך (נכון, אני לא מייקל ג'ורדן, אבל עדיין זה יותר מממוצע הגובה הישראלי) ואני מרגיש מספיק מרחב באוטו על מנת לסוע בו בצורה נעימה.

עיצוב חיצוני

מאזדה 2 שומרת על אותו עיצוב מסוגנן ומודרני שמאפיין אותה בשנים האחרונות. העיצוב קורץ בעיקר לצעירים שאוהבים את השילוב של המראה הקומפקטי עם המראה הספורטיבי.

אין ספק שמאזדה 2 היא מכונית יפה במיוחד. מבחינת קומפקטיות, היא לא המכונית הכי קומפקטית ביחס למתחרות שלה, מבחינת מימדים חיצוניים, אבל היא עדיין קומפקטית מספיק בשביל לקחת אתכם ממקום למקום בעיר ללא שום בעיה, ונוחה מאוד בכניסה למקומות חניה קטנים או רחובות וסמטאות צרות.

עם זאת, היא גדולה מספיק על מנת להיות יציבה ולהרגיש בטוחה בכבישים מהירים.

אז אם אתם מחפשים מכונית קומפקטית טובה, אמינה ובמחיר סביר אז מומלץ בחום לבדוק את המאזדה 2 שנתון 2021.

תג המחיר המעולה בשילוב עם האמינות המדהימה של מאזדה הופכים אותה לאחת המכוניות שהן התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם.

איפה לקנות?

את המאזדה 2 החדשה תוכלו לקנות ישירות מהיבואן הרשמי, או מחברות הליסינג השונות שמציעות תנאי מימון רכב שיכולים להקל משמעותית את תשלומי הרכב.

לצפייה במאזדה 2 ומותגי רכב אחרים הקליקו כאן

אולי יעניין אותך גם